تعداد دامنه های پیوند دهنده
تعداد دامنه هایی که به سایت شما خرید بک لینک می دهند یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در الگوریتم گوگل است. هرچه دامنه های بیشتری به سایت شما پیوند داده شود، در نظر گوگل معتبرتر به نظر می رسید. بنابراین، هر چه دامنههای بیشتری به سایت شما لینک دهند، رتبه شما در گوگل برای کلمات کلیدی هدف شما بالاتر خواهد بود.
پیوند سن دامنه
سن دامنه بک لینک های سایت شما بر سئوی سایت شما و ارزشی که گوگل آن ها را بر آن قرار می دهد تاثیر دارد. دامنههای قدیمیتر میتوانند قدرتمندتر از دامنههای جدیدتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر میداند. بنابراین، بک لینک از دامنه های قدیمی بیشتر از سایت های جدیدتر به رتبه بندی شما کمک می کند.
تعداد پیوندها از IPهای کلاس C
تعداد کلی پیوندها رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد، اما به طور خاص، تعداد پیوندها از آدرس های IP جداگانه کلاس C می تواند بر رتبه گوگل شما تأثیر بگذارد. پیوندهای IP's class-C گستره وسیع تری از سایت هایی را نشان می دهد که به شما پیوند می دهند و باعث می شود سایت شما معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر برسد. هر چه سایت شما در نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد، رتبه شما بهتر خواهد بود.
تعداد صفحات پیوند دهنده
تعداد دامنه هایی که به سایت شما پیوند می دهند بخش مهمی از رتبه سایت شما است، اما تعداد صفحات واقعی، حتی در همان دامنه، نیز می تواند تأثیرگذار باشد. هرچه تعداد صفحات بیشتری به سایت شما پیوند داده شود، رتبه شما بهتر خواهد بود. با این حال، صفحات جداگانه برای گوگل به عنوان دامنه های جداگانه وزن یکسانی ندارند.
بک لینک انکر متن
انکر تکست که به سایت شما لینک میدهد، برای گوگل مهم است. متن می تواند به گوگل کمک کند تا بفهمد صفحه و وب سایت شما در مورد چیست، زیرا متن لنگر معمولاً توصیف دقیقی از صفحه شما است. اگر کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن لنگر بک لینک ظاهر شوند، می تواند به بهبود رتبه صفحه شما برای آن کلمه کلیدی کمک کند. Anchor text می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر بگذارد زیرا به Google کمک می کند تا مروری سریع از محتوای صفحه شما داشته باشد.
متن جایگزین
متن جایگزین یا متن جایگزین، توصیفی از تصویر شما است که به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای یک تصویر را به صورت کلمات درک کنند. اغلب اوقات، وبسایتهای دیگر تصویری از سایت شما را در سایت خود قرار میدهند و زمانی که کاربر روی آن تصویر کلیک میکند، پیوندی به سایت شما خواهد داشت. وقتی متن جایگزین روی این تصویر به طور دقیق تصویر یا صفحه شما را توصیف می کند، می تواند رتبه جستجوی موضوعات مورد نظر را بهبود بخشد، به خصوص زمانی که متن جایگزین شامل یک کلمه کلیدی باشد. متن جایگزین در تصاویر پیوند داده شده فرصت دیگری برای ارائه زمینه سایت شما و بهبود رتبه شما فراهم می کند.
اعتبار دامنه های پیوند دهنده
تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک می شوند مهم است، اما گوگل اعتبار این دامنه ها را نیز در نظر می گیرد. سایت هایی که گوگل آنها را به عنوان متخصص در این زمینه می بیند نسبت به سایت های کمتر شناخته شده وزن بیشتری دارند. رتبه بندی دامنه های پیوند دهنده در گوگل می تواند به شما در تعیین وزنی که برای گوگل دارند کمک کند. بعلاوه، صفحاتی که به عنوان "هاب" در نظر گرفته می شوند، که منابع برتر در مورد موضوعات خاص هستند، وزن بیشتری نسبت به سایت های کوچکتر و کمتر شناخته شده دارند. قابلیت اطمینان و اعتبار دامنه هایی که به سایت شما پیوند می دهند به Google کمک می کند تا اعتبار و اعتبار سایت شما را تعیین کند و به ترتیب بر رتبه شما تأثیر بگذارد.
پیوندهای دامنههایی در همان SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) به عنوان سایت شما میتوانند برای رتبهبندی کلمات کلیدی خاص نسبت به سایتهای کمتر مرتبط با ارزشتر باشند. هنگامی که وب سایت های مرتبط با سایت شما به سایت شما پیوند می خورند، به گوگل کمک می کند تا محتوای سایت شما را درک کند و رتبه شما را برای موضوعات و کلمات کلیدی هدف شما بهبود بخشد. علاوه بر این، زمانی که رقبا به سایت شما لینک می دهند، به گوگل اعتبار سایت شما را نشان می دهد. هنگامی که بک لینک های شما از سایت های مرتبط با صنعت شما می آیند، رتبه شما نسبت به لینک های سایت های تصادفی تاثیر مثبت بیشتری خواهد داشت.
پیوند مکان
مکان پیوند به سایت شما در صفحه وب سایت به تأثیر کلی بک لینک کمک می کند. پیوندهای درون محتوای یک صفحه وزن بیشتری نسبت به پیوندهای موجود در فوتر یا نوار کناری یک وب سایت دارند. علاوه بر این، لینک هایی که در محتوا بالاتر به نظر می رسند، به خصوص در بالای صفحه، تأثیر بیشتری نسبت به پیوندهایی که در پایین صفحه قرار دارند، خواهند داشت. اگرچه بک لینک ها به طور کلی رتبه وب سایت شما را در گوگل بهبود می بخشند، مکان بهینه بک لینک در داخل سایت می تواند رتبه شما را حتی بیشتر بهبود بخشد.
کیفیت لینک دادن به مطالب
علاوه بر کیفیت دامنه کلی سایت لینک دهنده، کیفیت محتوای واقعی که لینک شما در آن ظاهر می شود بر رتبه سایت شما تأثیر دارد. صفحاتی که دارای محتوای بیش از 500 کلمه هستند، کیفیت بالاتری نسبت به محتوای کوتاهتر دارند. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر گوگل کیفیت پایینی دارد و تقریباً به بهبود رتبه جستجوی شما کمک نمی کند. علاوه بر این، محتوای خوب نوشته شده تأثیر بیشتری نسبت به محتوای ضعیف خواهد داشت. زمانی که محتوای صفحه ای که بک لینک یافت می شود با کیفیت بالا باشد، تاثیر مثبت بیشتری روی رتبه گوگل سایت شما خواهد داشت تا محتوای بی کیفیت.
نظر خود را اضافه کنید.
برای ارسال نظر وارد شوید.
ارسال نظر بعنوان میهمان